kwaliteit in dienstverlening kwaliteitskunde online kopen

Ben je op zoek naar kwaliteit in dienstverlening kwaliteitskunde? Bekijk onze boeken selectie en zie direct bij welke webshop je kwaliteit in dienstverlening kwaliteitskunde online kan kopen. Ga je voor een ebook of paperback van kwaliteit in dienstverlening kwaliteitskunde. Zoek ook naar accesoires voor kwaliteit in dienstverlening kwaliteitskunde. Zo ben je er helemaal klaar voor. Ontdek ook andere producten en koop vandaag nog je kwaliteit in dienstverlening kwaliteitskunde met korting of in de aanbieding. Alles voor veel leesplezier!

Kwaliteit in dienstverlening (kwaliteitskunde)

Kwaliteit Van Dienstverlening is een boek van S. Boomsma;

Vergelijkbare producten zoals Kwaliteit in dienstverlening (kwaliteitskunde)

Kwaliteit van dienstverlening

KWALITEIT VAN DIENSTVERLENING is een boek van Suzanne Boomsma;

Vergelijkbare producten zoals Kwaliteit van dienstverlening

Kwaliteitsauditing in de praktijk kwaliteitskunde

KWALITEITSAUDITING IN DE PRAKTIJK KWALITEITSKUNDE is een boek van Tj.F. Doesema;...

Vergelijkbare producten zoals Kwaliteitsauditing in de praktijk kwaliteitskunde

Maatschappelijke Dienstverlening

In steeds meer landen in de Europese Unie is discussie over de plaats, sturing en kwaliteit van maatschappelijke dienstverlening, de public;

Vergelijkbare producten zoals Maatschappelijke Dienstverlening

Kwaliteitsman in de dienstverlening pag 347

In dit boek Kwaliteitsman in de dienstverlening wordt een overzicht gegeven van de achtergronden van het toenemend belang van kwaliteit;

Vergelijkbare producten zoals Kwaliteitsman in de dienstverlening pag 347

WRR Rapporten 71 - Bewijzen van goede dienstverlening

In steeds meer landen in de Europese Unie is discussie over de plaats, sturing en kwaliteit van maatschappelijke dienstverlening, de public;

Vergelijkbare producten zoals WRR Rapporten 71 - Bewijzen van goede dienstverlening

Handboek Nederlandse kwaliteitspr. en onderscheiding (kwaliteitskunde)

HANDBOEK NEDERLANDSE KWALITEITSPR. EN ONDERSCHEIDING (KWALITEITSKUNDE);...

Vergelijkbare producten zoals Handboek Nederlandse kwaliteitspr. en onderscheiding (kwaliteitskunde)

Perspectieven op Kwaliteit.NL

op een verhalende manier zien hoe kwaliteit ontstaat in de praktijk. Sommige bijdragen zijn algemeen, andere richten zich op specifieke branches en sectoren;

Vergelijkbare producten zoals Perspectieven op Kwaliteit.NL

Publieke dienstverlening: percepties van marktwerking en kwaliteit

vervoer en telecommunicatie. De aannames die gepaard gaan met het inzetten van marktwerking beloven onder andere een hogere kwaliteit;

Vergelijkbare producten zoals Publieke dienstverlening: percepties van marktwerking en kwaliteit

Publieke dienstverlening: percepties van marktwerking en kwaliteit

vervoer en telecommunicatie. De aannames die gepaard gaan met het inzetten van marktwerking beloven onder andere een hogere kwaliteit;

Vergelijkbare producten zoals Publieke dienstverlening: percepties van marktwerking en kwaliteit

Meten en verbeteren v/d dienstverl.-managementbenadering-kwal.kunde

van een niet optimale kwaliteit en het verbeteren van de dienstverlening staan hierbij centraal. Deel 2 bestaat uit werkopdrachten (dit Deel is ook op diskette;

Vergelijkbare producten zoals Meten en verbeteren v/d dienstverl.-managementbenadering-kwal.kunde

Beleid en organisatie

Beleid en organisatie is een van de vier titels uit de serie KWALITEITSKUNDE. Het ontwikkelen van de;...

Vergelijkbare producten zoals Beleid en organisatie

Organiseren & informatiseren 1 - Kwaliteit van administratieve dienstverlening

in de administratieve dienstverlening. Kwaliteit van administratieve dienstverlening"" is daarmee een aanvulling op de bestaande literatuur over de traditionele;

Vergelijkbare producten zoals Organiseren & informatiseren 1 - Kwaliteit van administratieve dienstverlening

Service management

voor succesvolle, expliciete afspraken omtrent de dienstverlening, optimale inrichting van de serviceorganisatie, borging van kwaliteit;

Vergelijkbare producten zoals Service management

Kwaliteit van dienstverlening

Sinds haar eerste verschijnen in 1987 vindt dit boek over de specifieke kenmerken van kwaliteit in de dienstverlenende organisatie elk jaar;

Vergelijkbare producten zoals Kwaliteit van dienstverlening

Crisis Overwonnen

'Het verbeteren van de productiviteit zonder dan aan kwaliteit wordt ingeboet' en 'Het overnemen van marktsegmenten van de concurrentie'. De visie;

Vergelijkbare producten zoals Crisis Overwonnen

Balanced scorecard & model nederl. kwaliteit (kwaliteitskunde)

Voor gewone mensen en gewone organisaties is het moeilijk een brug te slaan tussen wat je bent en wa;...

Vergelijkbare producten zoals Balanced scorecard & model nederl. kwaliteit (kwaliteitskunde)

Kompas voor AG - Kwaliteit in praktijk

zal de komende jaren naar verwachting nog sterk toenemen. Kwaliteit in praktijk richt zich specifiek op de assistente in de gezondheidszorg.Hoewel;

Vergelijkbare producten zoals Kompas voor AG - Kwaliteit in praktijk

LEIDERSCHAP IN KWALITEITSMANAGEMENT

In deze beide boeken staat het management van produktiviteit en kwaliteit in dienstverlenende organisaties centraal. Produktiviteit;

Vergelijkbare producten zoals LEIDERSCHAP IN KWALITEITSMANAGEMENT

De Staat Van De Publieke Dienst

of als werkloze.De laatste jaren is de kwaliteit van deze dienstverlening steeds belangrijker geworden, niet alleen voor de burger;

Vergelijkbare producten zoals De Staat Van De Publieke Dienst

Operationeel management in de dienstverlening

een heel nieuw hoofdstuk over lean en is er meer verdieping gekomen in de hoofdstukken die over kwaliteit gaan. Joyce Walstra werkt als directeur;

Vergelijkbare producten zoals Operationeel management in de dienstverlening

De Kwaliteitsvraagbaak

, nu maken ook de dienstverlening, de nonprofitsector en de overheid een kwaliteitsslag. Om snel thuis te raken in kwaliteit, kwaliteitszorg;

Vergelijkbare producten zoals De Kwaliteitsvraagbaak

Werken met kwaliteitshandvesten

Een kwaliteitshandvest is een instrument voor de verbetering van de kwaliteit van de dienstverlening. Daardoor vormen kwaliteitshandvesten;

Vergelijkbare producten zoals Werken met kwaliteitshandvesten

Arduin

mogelijke kwaliteit van bestaan van de cliƫnten. De werking van de organisatie dient zich hieraan aan te passen en maakt bijgevolg een ontwikkeling;

Vergelijkbare producten zoals Arduin

Als vriendelijk nou belangrijk is

naar de behoeften van klanten en daarna realistische en concrete beloften (servicenormen) doen over de kwaliteit van de dienstverlening;

Vergelijkbare producten zoals Als vriendelijk nou belangrijk is

De ontdekking van kwaliteit

zijn onderzoek kunt doen naar de kwaliteit van de geleverde zorg, hulp of dienstverlening. Elk van die ingangen is voorzien van een 'kleine filosofie;

Vergelijkbare producten zoals De ontdekking van kwaliteit

Einde inhoud

Geen pagina's meer om te laden'